RM AUTOCENTRUM – vaše jistota dokonalého stavu vozu

Naši odborníci s dlouholetými zkušenostmi vědí,
jak zajistit rychlou a kvalitní opravu vašeho vozu

20 let zkušeností

Specializujeme se na BMW, AUDI, MERCEDES

Originální diagnostika a profesionální servis

Naše služby

Výhody RM AUTOCENTRUM

20 let zkušeností s opravami prémiových vozů

Specializujeme se na BMW, AUDI a MERCEDES, garantujeme vysokou kvalitu servisu a preciznost v každém detailu.

Originální diagnostika a moderní vybavení

Používáme certifikované nástroje pro diagnostiku a kódování, abychom zajistili bezchybný výkon vašeho vozu.

Rychlost a komplexní přístup

Práce provádíme operativně a poskytujeme veškeré potřebné služby – od oprav po pneuservis a chiptuning – na jednom místě.

Nonstop podpora

Odtahová služba 24/7 a poradenství v jakýchkoli otázkách – jsme vždy nablízku, když potřebujete pomoc.

Svěřte svůj BMW profesionálům!

Originální diagnostika, tým mechaniků s 20letými zkušenostmi a hluboká specializace na vozy BMW – vše proto, aby váš automobil fungoval bezchybně. Objednejte si servis ještě dnes!

O nás

RM AUTOCENTRUM – profesionální autoservis s 20letými zkušenostmi, specializující se na BMW, AUDI a MERCEDES. Nabízíme originální diagnostiku, opravy jakékoli složitosti a širokou škálu služeb, aby váš vůz fungoval dokonale. Svěřte své auto odborníkům!

Recenze našich zákazníků

FAQ

Vyhody chiptuningu:

• Moznost dosáhnout a o 35% zvysení výkonu a tocivého momentu, a to i individuálne s moznosti jeste vetsího zlepsení
• Monost kdykoli obnovit puvodní softwarový stav rídicí jednotky pro prípad potreby
• Zvysení komfortu behem jízdy díky zlepsenému vykonu a reakcím vozidla
• Zivotnost motor a jeho soucástí zustává beze zmeny, coz zajistuje dlouhodobou spolehlivost
• Optimalizace razení automatické prevodovky pro plynulejsí a efektivnejsi jízdu.


"Upravujeme pouze softwarové parametry rídicí jednotky, bez jakýchkoli zásah do mechaniky motoru"

Originální náhradni díly jsou vzdy kvalitní a jistou volbou - výrobce si hlídá kvalitu dodávek dilú, za kterou sice priplatíte, ale máte jistotu.

• Aftermarketoé díly mají dnes na trhu opravdu obrovskou nabidku a pri jejich pouziti je treba mít skuteine mnoho zkusenosti a dobre vedet, u kterých dilu je kvalita «STEJNÁ &i SROVNATELNÁ», co se u dílú pro benou dribu a servis automobilú s dlouholetou zkusenosti najit dá.
• V podstate pri vrobe novych automobili velkou cást náhradnich dilu od aftermarketovch znacek výrobce nakupuje.
- Karosárské dily ci snímace ovlivnující bezpenost vozidla doporucujeme pouzívat VZDY (i u starsích vozủ) pouze originální.
• Zde bývá velmi casto vyvijen treba pri opravách po havárii z pojisten tlak od pojistoven na pouziti takových dilú, ty ale nedosahují ani stejné presnosti tvaru, kvality a pevnosti materiálu a pracování, antikorozni ochrany, senzory nebyvají tak spolehlivé a toto muze následne ovlivnit aktivní i pasivní bezpenost vozidla a ucastníku silniního provozu.

Pravidelny servis u zánovních vozidel, které jsou jeste v záruce nemusíte provádet jen v autorizovaném servise.

«Toto je platné v celé Evropské Unii na základe Blokové výjimky ze dne 1.11.2004, která resi to, Ze servisni prohlídky predepsané vrobcem vozidla a vymeny opotrebených dili mize provádet i neautorizovaná opravna» • Je ovsem nutné dodrzet provedeni servisni prohlidky dle standardi vyrobce a vse zanést do servisni knizky, která je u nových vozu v elektronické podobe a zadává se online prímo na server vyrobce vozidla.

«V NASEM SERVISE TUTO REGISTRACI MÁME VCETNE PRÍSTUPU KE VSEM DATÜM A ONLINE DATABÁZI VYROBCE, TAKZE VÁM NABÍZÍME PROFESIONÁLNE ODVEDENOU PRÁCI SE VSEMI NÁLEZITOSTMI ZA ROZUMNÉ CENY»

Správny servisní interval by se mel odvíjet od pusobu a stylu pouzívání vaseho automobilu.
• Pokud nekdo tvrdí, ze interval po 30.000km je prilis, tak nemá pravdu.
• Pokud nekdo jiny tvrdí, Ze je nutné servisovat vuz neipozdeji do 15.000km, tak nemá pravdu.
• Ideálni servisni interval i pri pouiti oleje s kvalitou Long-Life by mel být nejdéle 400 motohodin, coz je ovsem sloité hlídat v bezném provozu mezi lidmi co nejsou odborníci, a v takoém prípade by s vámi mẽl zpusob pouzíváni vozu prodiskutovat vás servis a podle toho servisní interval nastavit tak, aby vám vuz co nelépe slouzil a vydrel. «Toto u nás deláme naprosto bezne»

• Zde krátké vysvetlení: Pri ujeti 30.000km na Nemeckých dálnicích a silnicích má vuz prumernou rychlost cca 75 km/h (30.000 / 75 = 400) coz ciní 400 motohodin provozu, kdy se motor velmi casto zahreje a poté nejakou dobu jede... navic prevodovka neradí porád tam a zpet a jízda je více souvislá. • Naopak pri ujetí 30.000km na Ceských silnicích a mestech je casto primerná rychlost pod 40 km/h (30.000 / 40 = 750) coz ciní 750 motohodin a mohonásobe vice studených startu, ohrátí a zchlazeni, delsi dobu, vice prerazeni prevodovky atd.

• Pokud tedy s vozem opravdu jezdíte hodne a dále je servisní interval po 30.000km v porádku, pokud ale viz pouzíváte pouze na popojizdeni po meste, servisute jej nepozdeji kady rok - klidne i po ujetí méne nez 10.000km. Vyide vás to urite levneji, ne následná oprava kvuli zanedbanému servisu.

«PROTO U NÁS DOPORCUJEME K SERVISU VOZU PRISTUPOVAT INDIVIDUÁLNÍM ZPÜSOBEM PRO KAZDÉHO ZÁKAZNÍKA»

Máte nějaké otázky? Kontaktujte nás

Napište nám

Telefonní čísla

Sociální sítě a messengery

Napište nám

Sociální sítě a messengery