RM AUTOCENTRUM – vaše jistota dokonalého stavu vozu
Naši odborníci s dlouholetými zkušenostmi vědí,
jak zajistit rychlou a kvalitní opravu vašeho vozu
20 let zkušeností
Specializujeme se na BMW, AUDI, MERCEDES
Originální diagnostika a profesionální servis
Naše služby

Autoservis
Veškeré opravy pro BMW, AUDI a MERCEDES – rychle a kvalitně.

Odtahová služba 24/7
Nonstop pomoc – doručíme vůz na potřebné místo operativně.

Pneuservis
Výměna, vyvážení pneumatik a prodej prémiových disků.

Chiptuning
Nabízíme širokou škálu služeb, včetně úprav Stage 1, 2, 3, a individuálního nastavení pro dosažení maximálního výkonu vašeho vozidla

Detailing
Čištění interiéru, leštění, ochrana karoserie – dokonalý vzhled vašeho vozu.

Originální diagnostika
Přesné kódování a programování s použitím certifikovaného vybavení.

Montáž doplňkového vybavení
Kamery, multimédia, parkovací senzory – namontujeme a zakódujeme podle vašeho vozidla.

Prodej autodílů
Originální náhradní díly pro prémiové značky se zárukou kvality.

Prodej vozidel
Ověřené prémiové vozy v perfektním technickém stavu.
Výhody RM AUTOCENTRUM
20 let zkušeností s opravami prémiových vozů
Specializujeme se na BMW, AUDI a MERCEDES, garantujeme vysokou kvalitu servisu a preciznost v každém detailu.
Originální diagnostika a moderní vybavení
Používáme certifikované nástroje pro diagnostiku a kódování, abychom zajistili bezchybný výkon vašeho vozu.
Rychlost a komplexní přístup
Práce provádíme operativně a poskytujeme veškeré potřebné služby – od oprav po pneuservis a chiptuning – na jednom místě.
Nonstop podpora
Odtahová služba 24/7 a poradenství v jakýchkoli otázkách – jsme vždy nablízku, když potřebujete pomoc.
Svěřte svůj BMW profesionálům!
Originální diagnostika, tým mechaniků s 20letými zkušenostmi a hluboká specializace na vozy BMW – vše proto, aby váš automobil fungoval bezchybně. Objednejte si servis ještě dnes!
O nás
RM AUTOCENTRUM – profesionální autoservis s 20letými zkušenostmi, specializující se na BMW, AUDI a MERCEDES. Nabízíme originální diagnostiku, opravy jakékoli složitosti a širokou škálu služeb, aby váš vůz fungoval dokonale. Svěřte své auto odborníkům!





Recenze našich zákazníků
Rozhodně svoje auto svěřím do rukou jenom RM autocenntrumu, vždy se o moje autíčko krásně postarají , práce je výborná a rychlá , krásna komunikace rychlá , a dobré kafičko 10/10 , doporučuju !
Anhelina Holinka
Skvělé služby, ceny normální a mám jistotu, že co platím bylo provedeno. jezdíme tam s Mini, BMW, VW, Mercedes, vše v pohodě.
Bronislav Martinek
Doporučuji. Chlapi jsou šikovní a ochotní Hlavně Dima
Lukas ZUKAL
FAQ
Vyhody chiptuningu:
• Moznost dosáhnout a o 35% zvysení výkonu a tocivého momentu, a to i individuálne s moznosti jeste vetsího zlepsení
• Monost kdykoli obnovit puvodní softwarový stav rídicí jednotky pro prípad potreby
• Zvysení komfortu behem jízdy díky zlepsenému vykonu a reakcím vozidla
• Zivotnost motor a jeho soucástí zustává beze zmeny, coz zajistuje dlouhodobou spolehlivost
• Optimalizace razení automatické prevodovky pro plynulejsí a efektivnejsi jízdu.
"Upravujeme pouze softwarové parametry rídicí jednotky, bez jakýchkoli zásah do mechaniky motoru"
ORIGINÁLNÍ VS AFTERMARKETOVÉ DÍLY
Originální náhradni díly jsou vzdy kvalitní a jistou volbou - výrobce si hlídá kvalitu dodávek dilú, za kterou sice priplatíte, ale máte jistotu.
• Aftermarketoé díly mají dnes na trhu opravdu obrovskou nabidku a pri jejich pouziti je treba mít skuteine mnoho zkusenosti a dobre vedet, u kterých dilu je kvalita «STEJNÁ &i SROVNATELNÁ», co se u dílú pro benou dribu a servis automobilú s dlouholetou zkusenosti najit dá.
• V podstate pri vrobe novych automobili velkou cást náhradnich dilu od aftermarketovch znacek výrobce nakupuje.
- Karosárské dily ci snímace ovlivnující bezpenost vozidla doporucujeme pouzívat VZDY (i u starsích vozủ) pouze originální.
• Zde bývá velmi casto vyvijen treba pri opravách po havárii z pojisten tlak od pojistoven na pouziti takových dilú, ty ale nedosahují ani stejné presnosti tvaru, kvality a pevnosti materiálu a pracování, antikorozni ochrany, senzory nebyvají tak spolehlivé a toto muze následne ovlivnit aktivní i pasivní bezpenost vozidla a ucastníku silniního provozu.
PRAVIDELNY SERVIS ZÁNOVNÍCH VOZỦ V ZÁRUCE
Pravidelny servis u zánovních vozidel, které jsou jeste v záruce nemusíte provádet jen v autorizovaném servise.
«Toto je platné v celé Evropské Unii na základe Blokové výjimky ze dne 1.11.2004, která resi to, Ze servisni prohlídky predepsané vrobcem vozidla a vymeny opotrebených dili mize provádet i neautorizovaná opravna»
• Je ovsem nutné dodrzet provedeni servisni prohlidky dle standardi vyrobce a vse zanést do servisni knizky, která je u nových vozu v elektronické podobe a zadává se online prímo na server vyrobce vozidla.
«V NASEM SERVISE TUTO REGISTRACI MÁME VCETNE PRÍSTUPU KE VSEM DATÜM A ONLINE DATABÁZI VYROBCE, TAKZE VÁM NABÍZÍME PROFESIONÁLNE ODVEDENOU PRÁCI SE VSEMI NÁLEZITOSTMI ZA ROZUMNÉ CENY»
JAKY SERVISNÍ INTERVAL JE SPRÁVNÝ?
Správny servisní interval by se mel odvíjet od pusobu a stylu pouzívání vaseho automobilu.
• Pokud nekdo tvrdí, ze interval po 30.000km je prilis, tak nemá pravdu.
• Pokud nekdo jiny tvrdí, Ze je nutné servisovat vuz neipozdeji do 15.000km, tak nemá pravdu.
• Ideálni servisni interval i pri pouiti oleje s kvalitou Long-Life by mel být nejdéle 400 motohodin, coz je ovsem sloité hlídat v bezném provozu mezi lidmi co nejsou odborníci, a v takoém prípade by s vámi mẽl zpusob pouzíváni vozu prodiskutovat vás servis a podle toho servisní interval nastavit tak, aby vám vuz co nelépe slouzil a vydrel. «Toto u nás deláme naprosto bezne»
• Zde krátké vysvetlení: Pri ujeti 30.000km na Nemeckých dálnicích a silnicích má vuz prumernou rychlost cca 75 km/h (30.000 / 75 = 400) coz ciní 400 motohodin provozu, kdy se motor velmi casto zahreje a poté nejakou dobu jede... navic prevodovka neradí porád tam a zpet a jízda je více souvislá.
• Naopak pri ujetí 30.000km na Ceských silnicích a mestech je casto primerná rychlost pod 40 km/h (30.000 / 40 = 750) coz ciní 750 motohodin a mohonásobe vice studených startu, ohrátí a zchlazeni, delsi dobu, vice prerazeni prevodovky atd.
• Pokud tedy s vozem opravdu jezdíte hodne a dále je servisní interval po 30.000km v porádku, pokud ale viz pouzíváte pouze na popojizdeni po meste, servisute jej nepozdeji kady rok - klidne i po ujetí méne nez 10.000km. Vyide vás to urite levneji, ne následná oprava kvuli zanedbanému servisu.
«PROTO U NÁS DOPORCUJEME K SERVISU VOZU PRISTUPOVAT INDIVIDUÁLNÍM ZPÜSOBEM PRO KAZDÉHO ZÁKAZNÍKA»